חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Search
Generic filters

info@paindoctor.co.il

053-995-6152

טיפול בכאב בגלי אולטראסאונד עם PAINSHIELD

מזה עשרות בשנים ידוע לרופאים ולחוקרים שגלי אולטרסאונד יכולים לסייע לריפוי מגוון רחב של מחלות ומצבים, וכן לשיכוך כאבים קשים.

עד לשנים האחרונות השתמשו הרופאים במכשירים אשר התמירו גלי אולטרסאונד בתדירות ובעוצמה גבוהות ולכן משך זמן הטיפול בהם היה מוגבל מחשש לפגיעה במטופלים.

אולם טכנולוגיה חדשנית וזעירה שנכנסה לשימוש באחרונה, PainShield, מבוססת על גלי אולטרסאונד בעוצמה ותדירות נמוכות, והיא מאפשרת למטופל להנות ממנה גם בבית – לאחר שעבר הדרכה אצל הרופא במרפאה.

מכשיר PAINSHIELD טכנולוגיה מתקדמת לטיפול בכאבים כרוניים

התוויות טיפוליות

במצבים של כאבים אורתופדיים, פגיעות עצביות, שברים, שברי הליכה, אוסתיאוארטריטיס של הברך, הקרסול או פרק כף היד, קרעים בגידים וברצועות, כאב מרפק, קרפל טאנל (תסמונת המנהרה הקרפלית), כאבים בפיקת הברך, “ברך קופצים”, נוירלגיה טריגמינלית (תסמונת העצב המשולש) וכאבים הנובעים מקטיעת גפיים.

התוויות נגד

הטכנולוגיה נחשבת לבטוחה לשימוש, וכיום ניתן להשתמש בה גם במהלך הריון ובכל מצב רפואי אחר. אין לכוון את המכשיר לעיניים או לבטן של אשה הרה.

אופן השימוש

הטיפול הינו טיפול מקומי המתבצע על-ידי הדבקה של מדבקה על האזור הכואב אשר מחוברת למכשיר המפיק גלי אולטרסאונד בעצמה ותדירות נמוכה.

הגלים מקיפים אזור של 20 ס”מ וחודרים לתוך הרקמה לעומק של 3 ס”מ. המכשיר נייד, גודלו כשל טלפון סלולרי ולכן הטיפול מתאפשר בזמנו החופשי של החולה ללא הפרעה בפעילות היומיומית, לא צורך להגיע לבית החולים – ואפילו בלילה תוך כדי שינה.

איך זה עובד / ולכמה זמן

גלי האולטרסאונד יוצרים זעזוע ולחץ עדין (מיקרוסוני, שנמדד ב-2 יחידות גלי מיקרון) עדין על רקמת האזור הכואב, ובכך גורמים לשיפור זרימת הדם באזור ומשפרים את חדירות התאים לקליטת רכיבים וחומרים טבעיים הנמצאים במחזור הדם ושנחוצים לריפוי.

בנוסף, ניתן למרוח ביחד עם הטיפול בגלי האולטרסאונד גם משחת “קטמין” (או משחות אחרות) שגלי האולטרסאונד מסייעים לספיגתה וביחד מתקבל אפקט של שיכוך כאב משמעותי וריפוי האזור הפגוע

גישות טיפול חדשניות

ופורצות דרך!

מוזמנים לפנות אלינו עבור ייעוץ, שאלה וקביעת תור במרכז לטיפול מתקדם בכאב

PROFESSIONAL PORTRAIT PHOTOS + FAMILY PICS 201661

ד"ר אדהאן

מייסד השירות לשיקום כאב הגדול בישראל,
מומחה בעל שם עולמי בטיפול במצבי כאב מורכבים,
מזמין אותך להפסיק לסבול, ולהתחיל לחיות!

אנחנו כאן להקשיב לך ולפתור את בעית הכאב שלך בשיטות המתקדמות המותאמות במיוחד להיסטוריה הרפואית שלך

אודות ד"ר חיים משה אדהאן

אודות השיקום מכאב

פילוסופית המרכז לטיפול מתקדם בכאב

אודות צווות המרכז

קראו אודות ד"ר חיים משה אדהאן מומחה בשיקום מכאב

“עלינו להיות צנועים יותר. לא בכל המקרים אפשר לסלק את הכאב במאת האחוזים. אני מספק כלים להתמודדות עם המצב, ולמרות הכאב אפשר להעלות את רמת התפקוד היומיומי בכדי לשמור על איכות חיים נאותה”.
“אחרי שהמטופלים ניסו כבר הכל וכלום לא עזר להם הם מגיעים אלי. אני התחנה האחרונה”, אומר ד”ר אדהאן.

Scroll to Top
popup img

לחיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל
הביקור הראשון חינם
השאירו פרטים
* חברי קופת החולים כללית מושלם משלמים 150 שח בלבד השתתפות

הסדרי חנייה וחניונים במרכז העיר

עיריית מודיעין מכבים רעות מזמינה אתכם תושבים ומבקרים לבלות

דילוג לתוכן