חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית

אם נפצעתם, הייתם מעורבים בתאונת דרכים או עבודה ונגרם לכם נזק וכאבים, חליתם או קיבלתם טיפול רפואי לקוי, חוויתם ירידה בתפקוד היומיומי או איבדתם את כושר העבודה שלכם בעקבות כך, כנראה שתרצו להגיש תביעה בבית המשפט על מנת לראות האם תוכלו לקבל פיצויים הולמים עבור הפגיעה שלכם.

הפיצויים המגיעים לכם ייקבעו ע"פ חומרת הפגיעה, הוכחת הנזק הנגרם והאובדן בעקבות הפגיעה והשפעתה על חייכם וכושר העבודה שלכם שייתגלמו בפסק הדין מבית המשפט.

לביקור וייעוץ טלפוני 24 שעות ביממה

חייגו עכשיו 053-9956152
או השאירו פרטים

חוות דעת רפואית לבית המשפט

ד״ר אדהאן מוכר ידוע מאוד ומקובל בין השופטים הישראלים כמומחה מטעם בית משפט בתחום של כאב וסיפק מעל מאה חוות דעת בחמש השנים האחרונות

ישנו פער גדול מאוד בסכום הפיצויים שעשויים להיפסק לכם בבתי המשפט אם לא תציגו חוות דעת רפואית מקצועית נוספת לבית המשפט.  

כבר הוכח בעבר שמומחי חברות הביטוח עשויים לעיתים להפעיל שיקול דעת שגוי ומוטה לטובת חברות הביטוח לצורך הקטנת סכומי הפיצויים ואף בקביעת אחוזי נכות נמוכים יותר מהנדרש עבור נפגע הזקוק לסיוע בעל עלות כלכלית גבוהה או על אובדן כושר עבודה.  

לכן, חשוב ביותר להביא חוות דעת אחרת נוספת על מנת להציג לבית המשפט דעה מקצועית אחרת ושונה ממה שיציע המומחה מטעמם. 

על מנת להשיג זאת תצטרכו להציג חוות דעת רפואית משפטית בעל סמכות גבוהה ככל הניתן אשר תשפיע מאוד על פסק הדין והינה הכרחית לקיום התיק וקביעת גובה הפיצויים אשר תוכלו לקבל.

גישות טיפול חדשניות

ופורצות דרך!

מוזמנים לפנות אלינו עבור ייעוץ, שאלה וקביעת תור במרכז לטיפול מתקדם בכאב

מהי חוות דעת רפואית משפטית?

חוות דעת מקצועית רפואית משפטית בכל תחום הינה חוות דעת כללית אשר ניתנת על ידי מומחה בתחום מסוים – רפואה, עסקים, אמנות, כלכלה ועוד. העיקרון המנחה הוא שניתן יהיה להציג בבית המשפט סימוכין ממומחים בתחומם על מנת להתקרב יותר לחקר האמת, ממקור בר סמכא עם ניסיון וידע בתחום הרלוונטי. אם זה לצד התובע או הנתבע. חוות דעת רפואית משפטית מסופקת ע"י רופא מומחה בתחומו אשר יכול לספק מידע מהימן ולסייע לבית המשפט לפסוק נכון. אם זה במקרים של רשלנות רפואית, תאונת עבודה או תביעת ביטוח – הרופא יכול לספק פירוט רפואי, גורמים, השלכות, היסטוריה רפואית ועוד ולקבוע ולאמוד את מידת הנזק אשר נגרם לתובע. 

מתי ומי נדרש להצגת חוות דעת רפואית מרופא מומחה?

בישראל מוגשות מידי שנה תביעות רבות עקב תאונות דרכים או תאונות וחבלות אחרות, רשלנות רפואית או מחלות אשר גורמות להתדרדרות במצבו הרפואי של המטופל ולירידה משמעותית בתפקודו. במקרים בהם נגרם נזק גופני או נפשי למטופל במסגרת טיפול רפואי במסגרת רפואית ציבורית או פרטית רשאי הנפגע לתבוע את הגורם המטפל ואת החברה המבטחת של אותו רופא/ מוסד רפואי על מנת לקבל פיצויים, 

על מנת להגיש תביעה נדרשת חוות דעת מרופא מומחה בתחום הרלוונטי של הפגיעה – . חוות דעת זו צריכה להיות מקיפה ומקצועית כשהיא כוללת את הגורמים לפגיעה בטוען לפיצויים, את ההשפעות הגופניות/נפשיות של הפגיעה על המטופל וכן הערכה של מצבו העתידי והטיפולים הנדרשים ובהתאם יקבע גובה הפיצוי. חוות הדעת משמשת כעדות לכל דבר בבית המשפט ונדרשת להיות מקצועית ומקיפה ככל האפשר.

כדאי לדעת ! 

אחד מהסיבות הראשונות שכדאי לכם לבקש חוות דעת רופא בתחום של כאב הוא – בתביעות מול הביטוח לאומי.

מהסיבה שלביטוח לאומי אין מומחים לכאב זמינים לתת חוות דעת, והנושא של כאב הרבה פעמים נופל בין הכיסאות.
חוות דעת של מומחה לכאב תעזור מאוד ועשויה להוסיף אפילו עד 30% נכות רק על העניין של הכאב בנוסף על בעיות מתחום אורטופדיה, ראומטולוגי או נוירולוגי ממנו המטופל סובל.

כדאי מאוד להביא חוות דעת של רופא מומחה בתחום הכאב אם אתם סובלים מכאב ומנסה להשיג נכות מול ביטוח לאומי!

חוות הדעת עוסקת בפירוט במצבו של המטופל, בכאביו ובתפקודו היום יומי. היא עלולה לכלול היסטוריה או אבחנה רפואית  והוכחה שהנזק באמת נגרם עקב התאונה/מחלה הרלוונטית. 

המטופל ממציא לרופא המומחה את כל המסמכים הרפואיים הנוגעים לפגיעתו. כמו כן, הרופא המגיש את חוות הדעת יבדוק בדיקה גופנית מקפת את האדם, על מנת לתמוך בחוות הדעת.

במקרים של רשלנות רפואית צריך לבחון אם הרופא הנתבע חרג מסטנדרט טיפולי מקובל של הרופא הסביר? בחוות הדעת הרפואית-משפטית יצויין מהו הסטנדרט הרפואי הסביר בטיפול. 

בנוסף נשאל האם החריגה מהסטנדרט הטיפולי הסביר גרמה לנזק לתובע? 

כלומר, האם קיים קשר סיבתי בין החריגה מהסטנדרט הרפואי המקובל בטיפול בתובע לנזק שנגרם עקב חריגה זו.

יתכנו מקרים שהרופא הנתבע חרג מהסטנדרט הטיפולי אך לתובע לא נגרם נזק, ויתכנו מקרים שלתובע נגרם נזק אך הנזק אינו כתוצאה מהטיפול הלקוי שקיבל.

עקב כל זאת לחוות דעת רפואית משפטית ישנה תפקיד מכריע בתיקים רבים ויש לה חשיבות רבה בבואו של השופט לפסוק את פסק דינו.

מי רשאי לספק חוות דעת רפואית מקצועית?

חוות דעת רפואית משפטית חייבת להיות מסופקת ע"י רופא מומחו בתחומו – המומחה חייב להיות בעל תת התמחות בתחום שבו נדרשת חוות הדעת. הרופא צריך להיות בעל ידע רב, נסיון, מקור סמכות ומקצועיות הן בתחומו ובפרקטיקה היומית והן בכתיבת חוות דעת משפטיות והצגתם בבית המשפט. בית המשפט שם דגש על מקור חוות הדעת, והמוניטין, הידע המקצועי והניסיון של הרופא המומחה מסייעים בתוצאות פסק הדין. 

דוגמאות לחוות דעת שניתנו ע"י דר חיים אדהאן 

חוות דעת משפטיות רפואיות רבות נכתבו בתחום הרשלנות הרפואית וכן על מטופלים עם כאבים כרוניים שמצב כאבם ותפקודם הלך והתדרדר על רקע התפתחות מחלות כאב כרוניות למיניהן. מקרים שכיחים ביותר הינם כאבי גב ומחלות כאב הנגרמות כתוצאה מעבודה פיזית, מחלות ותאונות.

גישות טיפול חדשניות

ופורצות דרך!

מוזמנים לפנות אלינו עבור ייעוץ, שאלה וקביעת תור במרכז לטיפול מתקדם בכאב

חוות דעת מקצועית משפטית מרופא מומחה בעל שם עולמי 

דר חיים אדאהאן – רופא מומחה  בינלאומי לכאב וכותב חוות דעת רפואיות משפטיות 

דר חיים אדהאן הינו רופא מומחה לטייפול בכאב בעל שם עולמי, חוקר ורופא בתחום הכאב, עם למעלה מ-25 שנות ניסיון, בעל מוניטין בינלאומי בשיקום כאב ומבכירי המומחים בתחום הכאב בישראל.
ד״ר אדהאן הינו המייסד של המרכז לטיפול מתקדם בכאב- הכוללת צוות של מטפלים ורופאים. המרפאה עומדת בקריטריונים של ה- IASP ומלווה חולים הסובלים מכאבים קשים. 

בניגוד לרופאי כאב רבים, ד”ר אדהאן אינו דוגל בכיבוי שריפות נקודתי באמצעות תרופות, זריקות או ניתוחים – אם כי בתהליך שיקומי כולל, אשר מקל את הכאב בנוסף לפיתוח תפקודיות מקסימלית.

אחד מעיסוקיו של ד”ר אדהאן הינו כתיבה של חוות דעת רפואיות – משפטיות עבור מטרות ותביעות שונות. עם ניסיון והבנה של המערכת המשפטית והרפואית,
ד״ר חיים אדהאן כתב חוות דעת משפטיות רבות אשר סייעו למטופלים שונים לקבל את הפיצויים אשר מגיעים להם, 

לביקור וייעוץ טלפוני 24 שעות ביממה

מוזמנים לפנות אלינו עבור ייעוץ, שאלה וקביעת תור במרכז לטיפול מתקדם בכאב

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

PROFESSIONAL PORTRAIT PHOTOS + FAMILY PICS 201661

ד"ר אדהאן

מייסד השירות לשיקום כאב הגדול בישראל,
מומחה בעל שם עולמי בטיפול במצבי כאב מורכבים,
מזמין אותך להפסיק לסבול, ולהתחיל לחיות!

אנחנו כאן להקשיב לך ולפתור את בעית הכאב שלך בשיטות המתקדמות המותאמות במיוחד להיסטוריה הרפואית שלך

מרפאת כאב - המרכז לטיפול מתקדם בכאב המרפאה המובילה בישראל לטיפול בכאב
פרס AAPMNR האקדמיה האמריקנית לרפואה פיזיקלית ושיקום - נוירופתיה סוכרתית
פרס האיגוד הישראלי לרפואה פיזיקלית ושיקום - נוירופתיה סוכרתית טיפול
פרס-אגודת-הריפוי-הפיסיקלי-של-עמ-ש-ספורט-ושיקום-תעסוקתי-נוירופתיה
הארגון לחולי ארטריטיס - פרס של דר אדהאן מומחה בשיקום מכאב
Scroll to Top
popup img

לחיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל
הביקור הראשון חינם
השאירו פרטים
* חברי קופת החולים כללית מושלם משלמים 150 שח בלבד השתתפות

הסדרי חנייה וחניונים במרכז העיר

עיריית מודיעין מכבים רעות מזמינה אתכם תושבים ומבקרים לבלות

דילוג לתוכן