חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Search
Generic filters

info@paindoctor.co.il

053-995-6152

עדויות מטופלים: ניצלתי מניתוח מסובך ברגל

סיפורו של אברהם נעימי שניצל מניתוח מסובך ברגל בעזרת הטיפול של ד"ר אדהאן

“הגעתי למצב שלא יכולתי לדרוך על כף הרגל ונאלצתי להיעזר בקביים, הרופאים אמרו שרק ניתוח יעזור – ואז הגעתי למרפאה של ד”ר אדהאן

לפעמים תנועה לא נכונה, מתיחה של שריר או פעילות מאומצת יתר על המידה עלולות לגרום לקרעים בגידים.

 

מכשיר PAINSHIELD טכנולוגיה מתקדמת לטיפול בכאבים כרוניים

אברהם נעימי, מנהל מכירות בן 50 מכפר סבא קם בוקר אחד עם קרסול נפוח וכאבים עזים. בזכות הטיפול באולטרסאונד של ד”ר אדהאן אברהם ניצל מניתוח מסובך ברגל.

“בלי שום התרעה מוקדמת קמתי בוקר אחד עם קרסול נפוח וכואב”, אומר אברהם, “לא יכולתי לדרוך או לכופף את הרגל וחשבתי שזה נקע ושזה יעבור תוך כמה ימים, אבל הכאבים החריפו והאורתופד שראיתי טען שיש לי דלקת בגיד ונתן לי כדורים נגד דלקת”.

אברהם החל בטיפול התרופתי ואכן תוך כמה ימים הנפיחות ירדה ואיתה חלפו גם הכאבים. אבל בזה לא נגמר הסיפור.

“לאחר שסיימתי את הטיפול התרופתי הייתי בטוח שהבעיה מאחורי, אבל הסתבר לי שטעיתי ובגדול ותוך יומיים שוב חזרה הנפיחות ואיתה גם הכאבים, ומדובר בכאבים נוראיים עד כדי שלא יכולתי לישון בלילה”.

אברהם שב לאורתופד, הפעם במסגרת המיון של מכבי, שוב קיבל כדורים נגד דלקת, ושוב פעם הכאב פסק.

“הרופא אמר שאם אני אקח את הכדורים למשך חודש אז הדלקת תעבור – וכך עשיתי, אבל גם בפעם השנייה לאחר שסיימתי את הטיפול התרופתי הכאבים חזרו”.

 

גישות טיפול חדשניות

ופורצות דרך!

מוזמנים לפנות אלינו עבור ייעוץ, שאלה וקביעת תור במרכז לטיפול מתקדם בכאב

אברהם לא ויתר וקבע תור אצל מומחה כף רגל וקרסול, שגם הוא רשם לאברהם כדורים נגד דלקת בפעם השלישית: “המומחה רשם לי סוג אחר של כדורים, אבל הפעם הכדורים גרמו לי לתופעות לוואי נוראיות ולכאבי בטן קשים”.

“אלו כדורים מאוד חזקים, אני לא יכולתי לסבול את תופעות הלוואי, אז מה שהם עשו זה לתת לי עוד תרופה נגד תופעות הלוואי של הכדורים האלו”, הוא מספר.

“הגעתי למצב שלא יכולתי לדרוך על כף הרגל ונאלצתי להיעזר בקביים. ביקשתי מהרופא דיאגנוזה יותר רצינית ונשלחתי לבדיקת אולטרסאונד שתוצאותיה יצאו לא ברורות ולכן גם נשלחתי לצילום MRI שהראה בוודאות שאני סובל מקרע בגיד עם דלקת חריפה באזור”.

בשלב זה הרופאים טענו כי הדרך היחידה לרפא את הגיד הקרוע של אברהם היא באמצעות ניתוח, שתהליך השיקום ממנו אורך כ-3 חודשים ברגל מגובסת תוך ריתוק למיטה.

“פחדתי מאוד מהניתוח” מספר אברהם, “ומי יודע אם הניתוח בכלל יצליח ולא אשאר צולע. בנוסף, לא יכולתי להרשות לעצמי להיות מושבת ולהעדר מהעבודה לשלושה חודשים”.

רצה הגורל וחבר קרוב של אברהם נתקל במקרה, תוך שוטטות באינטרנט, באתר של ד”ר אדהאן. “נפגשתי עם ד”ר אדהאן ולאחר שהוא בחן את צילומי האולטרסאונד וה-MRI שלי הוא אמר שיש לו טיפול לא ניתוחי שהסיכוי שהוא יפתור לי את הבעיה הוא 70%. החלטתי שאני הולך על זה”.

“הטיפול עצמו התבצע בעזרת מכשיר ה- Painshield שבהתחלה שכרתי אותו ואח”כ גם רכשתי אותו. תוך שבוע הכאב חלף, ותוך חודשיים הבעיה נפתרה. היום אני בסדר ב-95%, תפקודי לחלוטין וזו הקלה ענקית”.

“ד”ר אדהאן הוא אישיות נפלאה, מלא סבלנות, הקשבה ורצון לעזור. בכל פגישה הרגשתי שהוא קשוב ומושקע כולו בניסיון לעזור לי ונטע בי המון תקווה. עברתי אצל המון רופאים, ויש כל מיני רופאים, והוא באמת מאלו שאכפת להם ואני אישית מאוד מרוצה”.

גישות טיפול חדשניות

ופורצות דרך!

מוזמנים לפנות אלינו עבור ייעוץ, שאלה וקביעת תור במרכז לטיפול מתקדם בכאב

PROFESSIONAL PORTRAIT PHOTOS + FAMILY PICS 201661

ד"ר אדהאן

מייסד השירות לשיקום כאב הגדול בישראל,
מומחה בעל שם עולמי בטיפול במצבי כאב מורכבים,
מזמין אותך להפסיק לסבול, ולהתחיל לחיות!

אנחנו כאן להקשיב לך ולפתור את בעית הכאב שלך בשיטות המתקדמות המותאמות במיוחד להיסטוריה הרפואית שלך

אודות ד"ר חיים משה אדהאן

אודות השיקום מכאב

פילוסופית המרכז לטיפול מתקדם בכאב

אודות צווות המרכז

קראו אודות ד"ר חיים משה אדהאן מומחה בשיקום מכאב

“עלינו להיות צנועים יותר. לא בכל המקרים אפשר לסלק את הכאב במאת האחוזים. אני מספק כלים להתמודדות עם המצב, ולמרות הכאב אפשר להעלות את רמת התפקוד היומיומי בכדי לשמור על איכות חיים נאותה”.
“אחרי שהמטופלים ניסו כבר הכל וכלום לא עזר להם הם מגיעים אלי. אני התחנה האחרונה”, אומר ד”ר אדהאן.

Scroll to Top
popup img

לחיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל
הביקור הראשון חינם
השאירו פרטים
* חברי קופת החולים כללית מושלם משלמים 150 שח בלבד השתתפות

הסדרי חנייה וחניונים במרכז העיר

עיריית מודיעין מכבים רעות מזמינה אתכם תושבים ומבקרים לבלות

דילוג לתוכן