חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Search
Generic filters

info@paindoctor.co.il

053-995-6152

תהליך חדשני לריפוי מהיר של רצועות וגידים

טיפול באמצעות אולטראסאונד יכול להאיץ את החלמתם של גידים ורצועות שנפגעו, ולסייע גם במקרים של בעיה כרונית שאינה נעלמת טיפול ה-PRP הוא טיפול חדש יחסית שמטרתו לסייע בריפוי והתחדשות של רקמות גוף רכות כגון גידים ורצועות. הטיפול מבוסס על טכנולוגיית אולטראסאונד, תוך ניצול תהליכי הריפוי הטבעיים המתרחשים בגוף, וסיוע לגוף לבצע את פעולות התיקון בצורה היעילה ביותר.

לפני שנסביר כיצד פועל טיפול ה-PRP, חשוב לקבל רקע על התהליכים המתרחשים בגוף בזמן פציעה של גיד או רצועה: הגידים והרצועות מורכבים מסיבים ומקולגן. כאשר הסיבים הללו נמתחים או נקרעים, אנו אומרים כי “יש לנו נקע” או “נקרעה לנו רצועה” או “נמתח לנו גיד”. בזמן פציעה, זרימת הדם אל המקום מוגברת על מנת לסייע בריפוי.

אשה חוגגת לאחר שיקום מכאב וניצחון על כאבי תופת עם PAINSHIELD

הדם נושא עימו טסיות (גופים זעירים שמאפשרים קרישת דם) יחד עם גורמים מרפאים אחרים, שבזכותם נוצרים סיבי קולגן חדשים. על הסיבים החדשים להיות מאורגנים ומסודרים לצורך החלמה תקינה, אך לפעמים זה לא קורה ונוצרת צלקת פנימית. מכיוון שהדם אינו יכול בחלק מהמקרים לחדור דרך הרקמה הצלקתית, לא מגיע למקום מספיק דם והריפוי מתעכב.

שימוש בתרופות שונות עשוי אמנם להקל זמנית על הכאב, אך אינו פותר את הבעיה מהשורש. לכן פציינטים רבים פשוט נאלצים לחיות עם הסבל, או עוברים בסופו של דבר ניתוח.

בטיפול PRP נלקח דם בכמות קטנה מהפציינט בתהליך פשוט ביותר, ומוכנס לצנטריפוגה המפרידה ממנו את הטסיות ושאר הגורמים המרפאים. החומר המרוכז שנוצר נקרא “פלזמה עשירה בטסיות דם” (PRP), ואין מוסיפים לו דבר, מה שמבטיח כי לא תהיה כל אלרגיה או דחייה בעת החדרתו חזרה לגוף.

לאחר מכן הרופא משתמש במכשיר אולטראסאונד מיוחד על מנת לאתר את מיקום הפציעה המדוייק ברמת המילימטר. הוא מזריק חזרה את הפלזמה העשירה בטסיות אל הגוף, והחומרים שבפלזמה מתחילים לפעול על מנת לסייע בריפוי והתחדשות האזור.

הטיפול מתאים לזירוז הריפוי במקרה של פציעה מהתקופה האחרונה, ואף יכול לסייע מאד כשמדובר בבעייה כרונית שנמשכת זמן רב מאד.

Scroll to Top
popup img

לחיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל
הביקור הראשון חינם
השאירו פרטים
* חברי קופת החולים כללית מושלם משלמים 150 שח בלבד השתתפות

הסדרי חנייה וחניונים במרכז העיר

עיריית מודיעין מכבים רעות מזמינה אתכם תושבים ומבקרים לבלות

דילוג לתוכן