חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Search
Generic filters

info@paindoctor.co.il

053-995-6152

עדויות מצולמות
וסיפורי הצלחה

עדויות מטופלים 

לפניכם מספר עדויות של מטופלים שעברו את תהליך השיקום עם צוות המרכז המתקדם לטיפול בכאב.

נשמח אם תעזרו בסרטונים אלו לקבלת השראה ותחושה של אופטימיות לקראת תהליך השיקום שלכם מכאב במרכז המתקדם לטיפול בכאב בדרך להפסקת הסבל והתחלה חדשה.

שיקום מכאב לאחר תאונת דרכים קשה

לאחר תאונת דרכים קשה, שבירה של 6 חוליות בגב, אצבעות ידיים ופגיעות נוספות, ולאחר תלות לא בריאה במשככי כאבים וכדורי שינה, הטיפול בקנאביס רפואי דרך המרכז המתקדם לטיפול בכאב ובליווי של ד"ר אדהאן הביא תקווה ואיכות חיים גבוהה חזרה.

– צפו בסרטון העדות שלפניכם –

עד לפני 6 שנים פעיל מאוד בספורט בנושא רכיבת אופניים. באחת הרכיבות לפני שש שנים רכב נכנס בי כרוכב אופניים. אושפזתי במצב אנוש בבילינסון. עיקר הפגיעה שלי הייתה בגב כאשר נשברו לי 6 חוליות, 4 צלעות שבורות, שלושה סדקים בגולגולת ובגזע המוח. לאחר התאונה השתמשתי במשככי כאבים פרמדקס (Tramadol) (לכתוב שם!), ואוקסיקונטין (Oxycodone) כולל תרופות לשינה כי היה קשה לי מאוד לישון, והשתמשתי בזה תקופה די ארוכה. לאחר ששמעתי את היתרון בתרופת הקנאביס ומרגע שאני פניתי לד"ר אדהאן התחלתי לטפל בכל הבקשה לרישיון. שימוש בתרופות הקונבנציונאליות מכניס אותך לאיזו תלות לא טובה. ואחרי שאני שותה כוס קפה ומשתמש בתרופה, הוא מוציא אותך כאילו מאיזה מקום קשה שאתה נמצא בו לאיזה מקום שאתה רואה שאתה יכול למרות כל התאונה ולמרות המצב הקשה שהייתי. זה נותן את החיים באיכות, לפי דעתי, הטובה ביותר שאפשר. בזכות הטיפול המקצועי של הצוות במרכז לטיפול בכאב, הפסקתי לסבול והתחלתי לחיות.

ד"ר אדהאן: "קחו בחזרה את השליטה על חייכם. קבעו תור עוד היום לעבר חיים מספקים וחופשיים מסבל מיותר."

שיקום מסקוליוזיס חמור עם כאבי תופת

מטופלת שסובלת מסקוליוזיס קשה מלידה, והצרות בחוליות תחתונות בעמ"ש – כאבי תופת בלתי אפשריים. לאחר אינספור תרופות, כולל זריקות של וולטרן עד כדי סכנת מוות, מטופלת זו פגשה בקנאביס הרפואי וכיום חיה ללא סבל מיותר.

– צפו בסרטון העדות שלפנים – 

אני סובלת מסקוליוזיס מולד. יש איזו עקמת בגב, עקמת קשה. יש לי גם הצרות בחוליות התחתונות של הגב, דבר שעושה הרבה מאוד כאב. כשהוא חזק מאוד, אי אפשר ללמוד לחיות. זה כאב מאוד-מאוד גדול, מאוד-מאוד חזק. היה תרופה שאחרי 20 דקות שהייתי לוקחת אותה הייתי גועה בבכי, כאילו אין מחר, אבל בכלל לא עצובה. וככה אתה עובר עוד תרופות ועוד תרופות ואחת יותר נוראית מהשנייה. ועד שנפלתי על תרופה שהייתה לי ממש-ממש טובה וזה היה זריקות של וולטרן. עד שהתחלתי להקיא דם. ואז נאמר לי מפורשות לא לגעת בזה, לא להתקרב לזה יותר כי יש סכנת מוות. ואתה נשאר בלי שום דבר לקחת, וכואב נורא. ואז באו וסיפרו לי על ד"ר אדהאן וסיפרו לי האפשרות של הקנאביס. חשבתי שיהיה לי משהו טוב לקחת בין לבין, ושאני באמת אשתדל להוריד אוקטאבות בפעילות שלי. יש זנים שונים של קנאביס, ואיפה שהקנאביס הסאטיבה מאוד גבוה מה שמאפשר לי פעילות, כי אני בן אדם עובד. עוד לא קרה, שום דבר לא לקחתי שהוריד את הכאב עד הסוף ,שום דבר. גם מהכדורים הכי חזקים הכי נוראיים! היום כשאני מסתכלת אחורנית על כל מה שקיבלתי, עם התרופות הקונבנציונאליות אין ספק שהייתי מאוד קרובה למוות.

ד"ר אדהאן: "קחו בחזרה את השליטה על חייכם. קבעו תור עוד היום לעבר חיים מספקים וחופשיים מסבל מיותר."

שיקום מכאבים ממחלה גנטית של כאב בעצמות

 

יובל סובל ממחלה גנטית של ניוון עצמות וכאבי שרירים, מטופל כל חייו במצב זה, הגיע למרכז המתקדם לטיפול בכאב והיום עומד על הרגליים בפעם הראשונה בחייו ללא כאב!

– צפו בסרטון העדות שלפניכם –

שמי יובל, אני בן 42, חולה במחלה גנטית של ניוון עצמות וכאבי שרירים, מחלה שמשפיעה על אגן הירכיים. למעשה מאז שאני זוכר את עצמי אני מטופל בתל השומר במחלקות אורטופדיות. לאחרונה אף חלה החמרה מאוד-מאוד גדולה במצבי. המליצו לי על זריקות של סטרואידים לתוך העצם. בשלב זה החלטתי לחפש אלטרנטיבות. כדורים לקחת למעשה יום-יום כשיש לך מחלה כרונית זה עניין לא פשוט. כשהגעתי למרכז לטיפול מתקדם ופגשתי את ד"ר אדהאן והצוות המדהים שלו והתחלתי ללכת איתו שלב-שלב לטיפולים. הוא טיפל בי בצורה פשוט מדהימה, והיום אני פעם ראשונה למעשה בחיים שלי עומד על הרגליים ולא כואב לי. זה משהו שקשה מאוד להסביר אותו לבן אדם ש-42 שנה על כדורים שבאמת עשו באמת יותר נזק מאשר תועלת. אני היום בן אדם חדש בזכות המרכז ובזכות ד"ר אדהאן.

ד"ר אדהאן: "קחו בחזרה את השליטה על חייכם. קבעו תור עוד היום לעבר חיים מספקים וחופשיים מסבל מיותר."

שיקום מכאבים ונכות לאחר ניתוח

מרים משתקמת מגידול במוח ושני ניתוחים בראש, כאשר מהניתוח השני היא יצאה עם נכות בגפיים. לאחר הניתוח החלה סובלת מכאב חזק וטופלה בטיפולים קונבנציונאליים שרק החמירו את מצבה. לאחר שהגיעה למרכז המתקדם לטיפול בכאב  –  זכתה בתקווה חדשה!

–  צפו בסרטון העדות שלפניכם – 

אני מרים. עברתי גידול במוח, ובעקבות הגידול עברתי גם שני ניתוחים, אחד רדיו-סרג'רי ואחר-כך פתיחת הראש. אחרי פתיחת הראש יצאתי נכה בצד ימין, הרגל, היד, היו… לא יכולתי לתפקד איתם. אחרי הניתוח, כשהתחילו הכאבים החזקים, קיבלתי טיפול קונבנציונאלי, אוקסיקורטן ודברים מסוג זה, שהסתבר בדיעבד שאני גם אלרגית אליהם, והם לא שיפרו את מצבי, הם לא עזרו לי בכלל. בעקבות הטיפול שאני מקבלת במרכז לטיפול מתקדם, אני יכולה להמשיך ולעשות דברים שמשפרים לי את מצב היד ומצב הרגל. אני חושבת שאני במצב אחר לגמרי ממה שהגעתי לכאן. אני הולכת די טוב, אני גם הולכת לחדר כושר. זה משפר גם את המצב רוח באופן טבעי. עם כאבים חזקים אי אפשר לעשות שום דבר. היו לי חיים שונים לפני הטיפול, חיים של נכות ודיכאון וסבל. בעקבות הטיפול של הצוות המקצועי במרכז הפסקתי לסבול והתחלתי לחיות.

ד"ר אדהאן: "קחו בחזרה את השליטה על חייכם. קבעו תור עוד היום לעבר חיים מספקים וחופשיים מסבל מיותר."

רוצים גם להיפטר מהכאב שלכם ?

או שלחו מסרון 24 שעות ביממה

קראו את העדויות וסיפורי ההצלחה של המטופלים שלנו,
קבלו השראה לתהליך שלכם לעבר השיקום מכאב
והתחילו חיים חדשים ומהפסיקו לסבול.

אנו מאמינים כי ניתן להתגבר על הכאב שלך, והמטרה שלנו ברורה: להציע גישה מותאמת אישית לניהול כאב, כדי לאפשר לך לשוב וליהנות מחיים מלאים. אנחנו כאן כדי להציע פתרון מקיף לכאב שלך, ונעשה כל מה שביכולתנו בכדי לוודא שתוכלו לשוב לחיים שאהבתם לפני הכאב.

כשתגיעו אלינו, למרכז לטיפול מתקדם בכאב, אנחנו נדאג להכול

נבנה ביחד תכנית הטיפולים המתאימה ביותר.

אין צורך להמתין שבועות או חודשים על מנת לפגוש את המומחה.

הכל נעשה אצלנו. אין צורך להתרוצץ בין מרפאות שונות.

אנחנו נדאג לכל הצרכים שלכם (רפואיים, אישיים, בירוקרטים וכד’).

ד"ר אדהאן מטפל בכאב כרוני במרכז המתקדם לטיפול בכאב במודיעין
Scroll to Top
popup img

לחיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל
הביקור הראשון חינם
השאירו פרטים
* חברי קופת החולים כללית מושלם משלמים 150 שח בלבד השתתפות

הסדרי חנייה וחניונים במרכז העיר

עיריית מודיעין מכבים רעות מזמינה אתכם תושבים ומבקרים לבלות

דילוג לתוכן