חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Search
Generic filters

info@paindoctor.co.il

053-995-6152

כאבים אחרי ניתוח

אם אתם סובלים מכאבים אחרי ניתוח כלשהו שעברתם, דעו כי יש מה לעשות למענכם!

ישנה אמרה צינית הרווחת בין מנתחים בעולם כולו – "למרות שלא תמיד אפשר להעלים את הכאב של המנותח… לרוב אפשר לשנות אותו!."
אם נכנסתם כואבים לחדר הניתוח, ויצאתם עם אותו הכאב, עם כאב אחר, או אפילו כואבים יותר, אתם יודעים בדיוק במה מדובר. כאבים אחרי ניתוח הם דבר שלצערנו רבים מכירים מקרוב. 
במרכז לטיפול מתקדם בכאב תפגשו צוות מיומן עתיר ניסיון המתמחה בטיפול בכאבים הקשים ביותר. אלינו מגיעים אנשים הסובלים מכאבי תופת לאחר ניתוחים שונים

כולל המלצה לרישיון לקנאביס רפואי בהתאם לנוהל 106 של משרד הבריאות – 

צפו בעדות מטופל שסבל מכאבי תופת לאחר ניתוחים מרובים

עם הגעתכם למרכז, תעברו תשאול ואבחון מלא, ותקבלו טיפול המותאם באופן אישי למצבכם, טיפול שנעשה בתיאום מלא לא רק בין המומחים השונים במרכז המולטי-דיסציפלינארי, אלא גם מול הרופא המטפל.

אל תדחו, ואל תחכו עוד – יש דרך לתמוך בכם ולעזור לכם להפסיק לסבול ולהתחיל לחיות!

ישנה אפשרות למימון הייעוץ במרכז דרך הביטוח המושלם של קופות החולים (פרט למכבי).

קראו אודות ד"ר חיים משה אדהאן מומחה בשיקום מכאב

“עלינו להיות צנועים יותר. לא בכל המקרים אפשר לסלק את הכאב במאת האחוזים. אני מספק כלים להתמודדות עם המצב, ולמרות הכאב אפשר להעלות את רמת התפקוד היומיומי בכדי לשמור על איכות חיים נאותה”.

“אחרי שהמטופלים ניסו כבר הכל וכלום לא עזר להם הם מגיעים אלי. אני התחנה האחרונה”, אומר ד”ר אדהאן.

     לחצו כאן להזמנת תור בטלפון ☏ 053-995-6152  או שלחו מסרון 24/7 ונחזור אליכם בהקדם

הפסיקו לסבול והתחילו לחיות!

ניתוחים הם הליך נפוץ מאוד בימינו, והיכולות הכירורגיות של הרפואה המודרנית מאפשרות לרבים להינצל ממצבים קשים מאוד. חלק מהמנותחים קמים משולחן הניתוחים בריאים יותר, מאושרים יותר, וכואבים פחות, אך רבים מגלים כי לאחר הניתוח, בין אם מדובר היה בהצלחה או בכישלון, יש להם אתגר חדש, נוסף, ולא פשוט בכלל – כאבים אחרי ניתוח אשר אינם פוסקים.

מטופלים רבים מגיעים למרכז לטיפול מתקדם בכאב בכדי לבחון האם ניתן להקל על הסבל שהם חווים מהכאבים העזים שלאחר ניתוח גב ועמוד שדרה, ניתוח ראש, ניתוח לב וחזה, ניתוח אורטופדי, וניתוחים אחרים. לעיתים מדובר בעצב שנפגע במהלך הניתוח, מצב שנסתר לא רק מעיני המנותח, אלא גם מעיניו של המנתח.

הטיפול הרב-מערכתי במרכז לטיפול מתקדם בכאב מאפשר למטופל להישען על רשת שלמה של מומחים – פיסיותרפיסט, פסיכולוג, רופא מומחה, יועץ תעסוקתי, עובדים סוציאליים, מדריכי יוגה, אחיות, ועוד מומחים בתחומם.

מערך זה מאפשר התאמה אישית של הטיפול למטופל, ומציג פוטנציאל אדיר להפסקת הסבל ומעבר לבניית שגרה חדשה של חיים מספקים ומלאים, למרות הניתוח ותוצאותיו

שיקום מכאבים ונכות לאחר ניתוחי ראש

מרים משתקמת מגידול במוח ושני ניתוחים בראש, כאשר מהניתוח השני היא יצאה עם נכות בגפיים. לאחר הניתוח החלה סובלת מכאב חזק וטופלה בטיפולים קונבנציונאליים שרק החמירו את מצבה. לאחר שהגיעה למרכז המתקדם לטיפול בכאב  –  זכתה בתקווה חדשה!

–  צפו בסרטון העדות שלפניכם – 

אני מרים. עברתי גידול במוח, ובעקבות הגידול עברתי גם שני ניתוחים, אחד רדיו-סרג'רי ואחר-כך פתיחת הראש. אחרי פתיחת הראש יצאתי נכה בצד ימין, הרגל, היד, היו… לא יכולתי לתפקד איתם. אחרי הניתוח, כשהתחילו הכאבים החזקים, קיבלתי טיפול קונבנציונאלי, אוקסיקורטן ודברים מסוג זה, שהסתבר בדיעבד שאני גם אלרגית אליהם, והם לא שיפרו את מצבי, הם לא עזרו לי בכלל. בעקבות הטיפול שאני מקבלת במרכז לטיפול מתקדם, אני יכולה להמשיך ולעשות דברים שמשפרים לי את מצב היד ומצב הרגל. אני חושבת שאני במצב אחר לגמרי ממה שהגעתי לכאן. אני הולכת די טוב, אני גם הולכת לחדר כושר. זה משפר גם את המצב רוח באופן טבעי. עם כאבים חזקים אי אפשר לעשות שום דבר. היו לי חיים שונים לפני הטיפול, חיים של נכות ודיכאון וסבל. בעקבות הטיפול של הצוות המקצועי במרכז הפסקתי לסבול והתחלתי לחיות.

ד"ר אדהאן: "קחו בחזרה את השליטה על חייכם. קבעו תור עוד היום לעבר חיים מספקים וחופשיים מסבל מיותר."

Scroll to Top
popup img

לחיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל
הביקור הראשון חינם
השאירו פרטים
* חברי קופת החולים כללית מושלם משלמים 150 שח בלבד השתתפות

הסדרי חנייה וחניונים במרכז העיר

עיריית מודיעין מכבים רעות מזמינה אתכם תושבים ומבקרים לבלות

דילוג לתוכן