חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Search
Generic filters

info@paindoctor.co.il

053-995-6152

עדויות מטופלים: כאבי הגב בהריון חזקים מכאבי הלידה

כאבי הגב בהריון חזקים מכאבי הלידה

בהריון השלישי שלה, לטי בן-יהודה החליטה שהיא לא מוכנה להיכנע לכאבי הגב ה"טבעיים". לטענתה,”המפגש עם ד”ר אדהאן עשה לי פלאים, ופשוט שינה לי את כל ההריון”

לטי בן-יהודה, עובדת היי-טק בת 32 ממודיעין, סבלה במהלך שני ההריונות הראשונים שלה מכאבי גב תחתון ואגן עד כדי פגיעה משמעותית בתפקוד היומיומי.

חרף הצהרות הרופאים כי ‘אין מה לעשות’, עם תחילת ההריון השלישי החליטה לטי שהפעם היא תמצא פתרון לכאבים החריפים. וכך היה.

"כאבי הגב בהריון הפכו לבלתי נסבלים"

ילדה מאזינה לתינוק בבטן הריונית - כאבי גב בהיריון יש טיפול

“הכל התחיל סביב החודש השישי של ההריון הראשון שלי”, מספרת לטי. “בוקר אחד התחילו לי כאבים בכל אזור הגב התחתון והאגן שהפכו ליומיומיים.

הכאבים התחילו בהדרגה ומהר מאוד החריפו למצב בלתי נסבל ולקח לי 5 דקות רק להתיישר בבוקר מהמיטה”. גם ההריון וגם הלידה של לטי היו תקינים לחלוטין, ללא סיכון גבוה עם עליה נורמלית במשקל של 11 קילו.

“אני זוכרת איך שהייתי קמה מהשירותים בלילה וממש לא יכלתי לעמוד- אז קודם הייתי מחזיקה את השידה, אחר כך בידית השירותים ואז בכיור ורק ככה הייתי מצליחה לחזור למיטה בלילה”, היא אומרת.

בניסיונותיה להבין מה עובר עליה פנתה לטי לרופא הנשים אצלו טופלה, והלז טען כי מדובר בתופעה מוכרת וש”איך שזה בא ככה זה יעלם עם הלידה” ואין מה לעשות.

ביאושה צלחה לטי את הטרימסטר האחרון ואחרי הלידה הכאבים נעלמו כלא היו והיא חזרה לתפקוד רגיל.

“חשוב לי לציין שאני מתעמלת באופן סדיר במשך שנים, אני אוכלת תפריט מאוזן ומקפידה מאוד על הבריאות. אילי שום בעיות מיוחדות ואחרי הלידות אני חוזרת למשקל הקודם”.

לאחר כשנה וחצי נכנסה לטי שוב פעם להריון, ושוב מהחודש שישי התחילו אותם כאבים נוראיים, “שוב הלכתי לרופא, ושוב קיבלתי את אותן תשובות”, משתפת לטי, “אבל הפעם גם בדקתי באינטרנט וגיליתי שזו תופעה שקיימת אצל חלק מהנשים, אשר נובעת מתזוזות של עצמות האגן.

הכאבים האלו כל כך נוראיים שרק מי שעברה את זה בהריון יכולה להבין על מה אני מדברת. הכאב הוא כאב של לחץ חזק מאוד על עצמות האגן ומשככי כאבים פשוטים לא עזרו לי בכלל. רק משככי כאבים מאוד חזקים יכולים לעזור ובהריון אסור לקחת תרופות כאלו”.

“היה לי מאוד מאוד קשה”, אומרת לטי ומרחיבה, “בסוף ההריון קמים הרבה בלילה לשירותים וכל פעם הרגשתי שמרוב כאב הרגליים שלי לא יכולות להחזיק אותי והייתי חייבת להחזיק במשהו כדי לא ליפול. זה תסכול נוראי.

“הריון מראש זה לא תהליך פשוט והתחושה היתה שלעולם אני כבר לא אחזור לתפקד כמו שתפקדתי פעם. זה מייאש ומפחיד שאני בת שלושים ופתאום אני לא מכירה את הגוף שלי ושאף אחד לא יכול לעזור לי. הכאבים האלו יותר חזקים מכאבי לידה אבל גם בפעם השניה, לאחר הלידה, הכאב עבר כלא היה”.

.

לפני כשמונה חודשים נכנסה לטי להריון השלישי במספר. “הפעם עשיתי תחקיר מקיף כיצד אפשר לטפל בתופעה ותוך כדי נתקלתי בכתבה שהיתה תלויה על הקיר בקופת חולים על הטיפול החדשני של ד”ר אדהאן.

אני זוכרת שהיה כתוב שהוא עוזר לכאבי גב ושהוא עזר אפילו לאשתו שהיתה בהיריון וזה נראה לי אמין ושמרתי את שמו בראש לכשאצטרך”. להריון השלישי הגיעה לטי מוכנה פיסית מתמיד.

“כל בוקר עשיתי תרגילים ומתיחות בשביל למנוע את כאבי הגב אבל איך שהגיע חודש שישי התחלתי להרגיש שהנה, זה מתחיל.

הסימן הראשון הוא שאני מתחילה להרגיש את הנוכחות של עצמות האגן ובניגוד לרוב הנשים שמפחדות מכאב הלידה עצמה- אותי הדבר היחיד שהפחיד זה שהכאבים הנוראים האלו באגן יחזרו והייתי מוכנה לעשות הכל כדי שזה לא יקרה שוב והחלטתי לפנות מיד לד”ר אדהאן.

בפגישה ד”ר אדהאן הסביר לי שבמהלך ההריון הגוף משחרר הורמון בשם “רלקטין” שגורם לרפיון בכל אזור האגן, ולחלק מהנשים הרפיון הזה עלול לגרום לתזוזות של עצמות האגן בסחוסים ומפה נובע הכאב”.

“ד”ר אדהאן מיד צייד אותי במכשיר לייזר שנקרא “בי-קיור”. זה מכשיר קטן ונייד והטיפול עצמאי בבית, חצי שעה בבוקר חצי שעה בערב, ולא מרגישים שום דבר מהמכשיר אבל הוא עושה קסם. אני ממקמת את המכשיר על אזורים שונים באגן ומפעילה.

כבר אחרי 3 ימים הרגשתי הקלה- קמתי בבוקר כרגיל והגב פתאום כבר לא נוקשה והרגשתי שהכאב נעלם! אני צריכה לעשות את הטיפול הזה עד הלידה. לפני כמה ימים התקלקל לי הבי קיור ונתקעתי 3 ימים בלי המכשיר. מיד הרגשתי איך הגב מתחיל לכאוב ולהרגיש נוקשה. הריון זה גם ככה לא סיפור נעים, וזה מעייף, וההורמונים משתוללים, וגם ככה עצבניים אז הכאב הזה פשוט היה כמו מהגיהינום”.

“זו הקלה על הנפש. רק מי שעבר כאבים בסדר גודל כזה יכול להבין אותי. הכאבים האלו הם הדבר הכי נוראי שיש ולי המפגש עם ד”ר אדהאן עשה פלאים שאין לתאר ופשוט שינה לי את ההריון.

המפגש עצמו עם ד”ר אדהאן היה חוויה נעימה. הוא קיבל אותי מהיום למחר והרגשתי שהוא מבין את המצוקה שלי, מתחבר ורוצה לעזור. הפגישה איתו היתה ארוכה והוא היה סבלני, נעים ומאוד אמפתי, והוא גם ידע בדיוק על מה אני מדברת ומה אני עוברת- הוא מאוד מנוסה.

הדבר היחיד שחבל לי בכל הסיפור הזה זה שאין נגישות לטיפול הזה דרך קופות החולים כי זה יכול היה לסייע לכל כך הרבה נשים שסובלות כמוני מכאבי גב ואגן במהלך ההריונות”.

גישות טיפול חדשניות

ופורצות דרך!

מוזמנים לפנות אלינו עבור ייעוץ, שאלה וקביעת תור במרכז לטיפול מתקדם בכאב

PROFESSIONAL PORTRAIT PHOTOS + FAMILY PICS 201661

ד"ר אדהאן

מייסד השירות לשיקום כאב הגדול בישראל,
מומחה בעל שם עולמי בטיפול במצבי כאב מורכבים,
מזמין אותך להפסיק לסבול, ולהתחיל לחיות!

אנחנו כאן להקשיב לך ולפתור את בעית הכאב שלך בשיטות המתקדמות המותאמות במיוחד להיסטוריה הרפואית שלך

אודות ד"ר חיים משה אדהאן

אודות השיקום מכאב

פילוסופית המרכז לטיפול מתקדם בכאב

אודות צווות המרכז

קראו אודות ד"ר חיים משה אדהאן מומחה בשיקום מכאב

“עלינו להיות צנועים יותר. לא בכל המקרים אפשר לסלק את הכאב במאת האחוזים. אני מספק כלים להתמודדות עם המצב, ולמרות הכאב אפשר להעלות את רמת התפקוד היומיומי בכדי לשמור על איכות חיים נאותה”.
“אחרי שהמטופלים ניסו כבר הכל וכלום לא עזר להם הם מגיעים אלי. אני התחנה האחרונה”, אומר ד”ר אדהאן.

Scroll to Top
popup img

לחיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל
הביקור הראשון חינם
השאירו פרטים
* חברי קופת החולים כללית מושלם משלמים 150 שח בלבד השתתפות

הסדרי חנייה וחניונים במרכז העיר

עיריית מודיעין מכבים רעות מזמינה אתכם תושבים ומבקרים לבלות

דילוג לתוכן